Söndag

Goddag, jag befinner mig ännu också i Rusko, men om några timmar skall jag hem och duscha och sådant, för på kvällen skall vi gå på bio! Vares - Pahan suudelma blir det. Är egentligen inget stort fan av finska filmer, men den är filmad i Åbo så kan vara roligt att se den bara därför också!

Söndag brukar vara en lite deppig dag, men jag är hur glad som helst! Har inte skola ännu imorgon heller så har ingen riktig söndagskänsla. Dock skall jag troligen ändå fara dit och prata snabbt med min rektor om ett prov, men det tar kanske några minuter. Nu skall jag ta och äta något!

Update: Två bilder från igår: (har inte riktigt något annat att visa än mat, haha)


*drool*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0