Gymnasiediplom i bildkonst

Har i denna period en kurs i skolan där vi skall göra ett verk enligt uppgiftsbeskrivningar vi fått (vi hade fem uppgifter att välja mellan) och en portfölj om arbetet. För en gångs skull gör jag inte något i sista minuten, men det beror på att jag tycker det är helt roligt! Och vi har faktiskt över två månader tid på oss (nu är det under två veckor kvar!) 
Jag gör ett stort fotoalbum med en träram på pärmen och en portfölj med mjuka pärmar och småstenar. Idag trillade även fotona jag beställt i postluckan! Uppgiften heter "skam".



Haha, de där två fulingarna på högra sidan av övre bilden är canvastavlor, de ser ut så för att de kommer att täckas med svart filttyg, behövde bara få kanterna målade svarta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0