Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan blir faktiskt ovanligt hektisk. Som sagt åker jag idag med båten (färjan) över till Stockholm och kommer tillbaka på onsdag morgon. På onsdag, torsdag och fredag har jag prov och på torsdag skall dessutom diplomarbetet i bildkonst ges in... Ingenting stressar mig förutom portfolien i bildkonsten. "Vilket fenomen inom bildkonsten eller den visuella kulturen anknyter ditt arbete till?" ... eh? Nåja, bara någon månad så är allting över!

På veckoslutet blir det säkert något slags firande. Skulle inte skada med en ordentlig tjejkväll, men vi får se vad som händer. Någon dag måste jag också storstäda... Desutom har jag lovat mig själv att skaffa gymkort igen, hinner knappast nu de närmaste dagarna, men kanske på veckoslutet?  

Nu skall jag i varje fall packa lite och äta den mycket omtalade pizzan!


Random bild från vår förra båtresa i juli 2010 - fan så roligt vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0