Dag 11 - Mina syskon

Haha, nu blir Heidi (min syster) glad! Hon är då två år äldre än mig (nästan exakt, jag skulle faktiskt födas på samma dag som hon men hade bråttom och kom två veckor för tidigt!) och vi är de enda barnen. Vi grälade riktigt sjukt mycket när vi var små, vi slogs och kastade saker på varann och skrek tills nåndera började gråta, men nuförtiden (när vi inte bor tillsammans) går det lite bättre. 

Vi är egentligen väldigt likadana, men ändå ganska olika... Vi har likadan humor och så, men våra personligheter skiljer sig. Vissa tycker att vi liknar varandra helt massor, men det tycker jag verkligen inte. Men så är det väl för de flesta?  Nåja, det får man avgöra själv.

Vi har egentligen också fem plastsyskon; mammas man har två barn och pappas "flickvän" (vad fan ska man säga om de inte är gifta?) tre, men jag har aldrig tänkt på dem som syskon.


Jag med min syster på resemässan en vecka sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0