Dag 07 - Min bästa vän

Jag tycker inte om att sätta mina vänner i någon sorts rangordning, men jag skulle säga att Emmi är min bästa vän. Vi träffades i skolan på sjuans första dag och blev vänner efter en legendarisk biologitimme. Det är nu över fem år sedan och vi har maaassor av härliga minnen tillsammans! Våra resor till Köpenhamn och Paris är något av det roligaste jag varit med om!


För typ fem år sedan på handarbetstimmen - vi och våra självgjorda kläder!



En av mina favoritbilder på oss, tagen en sommar för många år sedan på jobbets kaffepaus med en dålig kamera, men det är något speciellt med den!


Emmis avskedsfest förförra sommaren



En bild från nyåret på mig och några andra vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0