Dag 05 - Vad är kärlek?

Jag har ett prov att läsa på så detta skriver jag nu i all hastighet! (Bäst att orka nu då det imorgon faktiskt är min tredje sista riktiga skoldag innan provveckan, läslovet och studentskrivningarna!)

Kärlek är mycket mer än vad man ofta tänker - något mellan två personer. Med kärlek menar jag åtminstone min familj, mina vänner och även vissa saker (man brukar ju säga "jag älskar den här boken" eller något i den stilen)...


... och förstås Rasmus, gamla gubben! 

P.S. Det finns en förklaring till varför det varit så tyst här både igår och idag.. kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måst nog har en bra manager när din blogg är så fin!

2011-01-24 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0