Dag 01 - Om mig

Det mest grundläggande om mig står väl i profilen till vänster, men vad mer kan jag säga? Jag bor alltså i Åbo, en stad med cirka 175 000 invånare, i sydvästra Finland. Har bott här hela mitt liv, men får se vart studierna tar mig i framtiden. Jag bor tillsammans med min pojkvän i en tvåa nära centrum.

Jag går tredje året på gymnasiet nu, kan inte vänta tills jag får min mössa och får börja fundera vad jag vill göra resten av mitt liv... Köpte en systemkamera för 3,5 år sedan och har sedan dess haft fotografering som intresse lite vid sidan om allt annat, men har nu mer och mer börjat fundera på om det någon gång kunde bli ett yrke för mig? Nåja, jag har ju ännu tid på mig att tänka...

Jag har en syster och det var faktiskt hon som fick mig att göra hela bloggen, haha. Mina favoritsysslor är helt klart att hänga och festa med vänner, slappa framför TV:n eller datorn och ibland att gå på timmar på gym (fast inte just nu - har inte fått motivationen tillbaks efter att jag hade lunginflammation i december...) 

Nåja, lägger till några bilder! 

Bild från Paris i somras
En random bild från förra midsommaren, haha
Lägger senare mer bilder!

P.S. Att jag skriver detta inlägg just nu berättar också ganska mycket om mig; jag måste helt klart ha världens sämsta självdisciplin! Skulle ha tusen andra saker att göra, men prioriterar alltid det som jag tycker är roligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0