Måndag - alla hjärtans dag

Hejhejhej, glad vändag/alla hjärtans dag! Jag har aldrig firat alla hjärtans dag och kommer knappast att göra något speciellt idag heller. Hur gulligt det än är så tycker jag att man inte behöver bevisa sina vänner att de är viktiga, de vet det annars också! Hursomhelst så kom jag just hem och fyyyyyyyyyy så kallt det är ute!
-21 visade mätaren på morgonen när jag gick till skolan! Man har ingen lust att gå ut över huvudtaget. Jag är nu redan stressad för att jag måste gå till gymet senare idag. Det blir Combat ikväll igen!

Hörförståelsen som jag hade idag var faktiskt ganska lätt, lite för lätt för att vara A-nivå. Betyder att skriftliga delen kanske blir svår, hmpf. Nu har jag kvar engelskan, tyskan och franskan, vilket betyder att jag måste läsa på lite ord och sådant idag. Eeeeeh... motivation?

Jag var idag också och köpte världens fulaste klänning åt mig från loppis! Vi har abidag på torsdag och vårt tema är medeltiden. Jag skall vara en medeltidsprinsessa (typ) och köpte en röd sammetsklänning som egentligen är menad för barn. Jag har ännu inte prövat den (har ingen lust att göra det heller), men den såg ganska stor ut så får hoppas på att den ryms...

Hahaha. 4€ fick jag betala för skönheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0