Torsdag

Just nu har jag min allra sista provvecka i gymnasiet och imorgon det allra sista provet! Skönt, men... Jag har inte ens börjat läsa ännu och jag kom hem för många timmar sedan! Jag fick färdigt mitt diplomarbete idag, men just nu tröstar det inte. Jag borde orka, men motivationen är inte på topp när man bara tänker på att det snart är över! 

Jag har i varje fall förberett mig med energidryck och godis, skall försöka få ens hälften läst ikväll (inatt..) Imorgon blir det att hämta mitt Bubbleroom-paket från posten! Kanske även skaffa gymkort? Kanske? Orkar jag?


Lockande?

Kommentarer
Postat av: Heidus

Minna du måst köpa GYM kort! Helt påriktit! Vi ses på lördag kl 10 på ninnus pumppi, möröö.

2011-02-03 @ 19:40:27
Postat av: m-mm-

Kämpa på bara, du orkar nog, duktig som du är!

2011-02-03 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0