Onsdag

Goddag på er! Helt strålande väder idag. Jag bara måste gå ut snart! Tänkte gå in till stan för att leta något att ha på mig på lärarmiddagen på fredag... Jag har ingen aning. En klänning borde man väl ha, men jag har ingen lust att köpa en dyr klänning som man har på sig en gång. Kanske jag hittar något som går att använda senare också? 

Mitt läsande går sådär... Jag tänkte även gå till bibban efter stan för att få lite läst. Jag har med mig mina träningskläder så ifall jag får bråttom går jag på Combat rakt från bibban. Vi hörs i varje fall senare!


Skönt att få klä på sig ordentligt och gå ut! Har ju bara latat mig hemma de senaste dagarna. Kläder från Cheap Monday, Indiska och Bubbleroom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0