Hemma från skolan

Jag var mycket längre i skolan än vad jag hade tänkt mig! Vi skall ordna en abidag nästa torsdag och bråka lite med ettorna och tvåorna, och dessutom blir det kryssning sen på kvällen. Skall väl bli roligt! Jag skall tydligen också vara med i en sketch där vi skall spela olika lärare, haha... 

Imorgon är det dags för textkompetensprov i modersmål! Vårens första studentskrivningar. Lite tråkigt och spännande, men egentligen inte så farligt. Jag gör mitt bästa och det får räcka. På kvällen (imorgon) är det också dags för lärarmiddag, det om något skall bli roligt! Hur ofta festar man med sina lärare liksom?

Just nu har jag lust att gå på Combat och färga mitt hår, men jag tror jag skall försöka läsa lite. Det blev ingen bibba idag, hade ingen lust och jag är ändå ensam hemma så hur svårt kan det vara att öppna böckerna? Å andra sidan finns det inte så mycket jag kan läsa på. Vi får se hur jag gör!



Denna skall jag ha på mig imorgon! Tyckte den satt så bra, speciellt med höga skor!

Kommentarer
Postat av: amanda

fin!!



sv:Okej!:)

2011-02-10 @ 16:40:02
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: angie

Härlig färg!

2011-02-10 @ 21:16:08
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0