Hemma igen!

Jag är världens sämsta på att hitta på bra rubriker, jag vet! Använder samma hela tiden, haha. Jag har i varje fall kommit hem från gymet nu och är väldigt nöjd att jag fick något gjort idag! Jag har aldrig svettats som på spinningen. Jag förstår inte ens varifrån allt kom, det bara rann... Bara så ni vet. Efteråt var jag också till butiken med mamma och fick med mig allt möjligt trevligt!

Jag har inte så mycket att säga, skall ta en dusch och se på tv och äta resten av kvällen. Har en liten klump i magen inför de kommande hörförståelserna... Gillar dem som sagt inte alls. Men det går nog bra bara jag inte är för nervös. Skall försöka! 


På fredagen



Kommentarer
Postat av: melinda

Glad alla hjärtans dag! ♥

2011-02-14 @ 12:30:43
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0