Hemma igen

Jag bara älskar känslan efter en hård träning! Även idag var jag helt genomvåt efter Combat-timmen. Väldigt fräscht, jag vet, men det är så det skall vara! Innan timmen satt jag i bibban och studerade i sådär 2-3 timmar, fick mer gjort än vad jag sammanlagt gjort hittills... Tror det blir en runda dit imorgon igen. Jag måste annars också vakna tidigt imorgon för att få en lite bättre dygnsrytm. Eller jag går nog och lägger mig rätt tidigt, men sover alltför länge på mornarna. På fredagen skall jag i varje fall vakna tidigt för att gå till skolan på skrivningar, och då vill man ju helst vara pigg och utvilad!

Jag hittade även en klänning idag! Trodde det skulle ta en evighet, men jag behövde bara gå in till H&M. Jag föll för den direkt även om jag tror att det är ganska många som har en sådan... Men jag gillade den i varje fall! Skall visa den senare idag eller imorgon. Jag fick med mig lite annat också, är väldigt nöjd!


Ett av dagens fynd (för en gångs skull tog jag brun och inte svart)! H&M, 14,90 €.

Kommentarer
Postat av: amanda

vilken fin blogg! och fina bilder. vilken kamera har du? :)

2011-02-09 @ 22:31:58
URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0