God natt!

Jag skall strax krypa ner i sängen med min bok (Det fördolda av Hans Rosenfeldt och Michael Hjorth - rekommenderar!) även om klockan ännu är ganska lite... Jag känner mig helt utmattad, men det måste vara på grund av träningen! Den var super... Blev nästan svimfärdig, kanske jag borde ha börjat mitt tränande med något liiite lugnare? Hade trots allt lunginflammation och steg inte typ upp från sängen på två veckor! Dock är det ganska länge sen och inget som jag längre borde tänka på, men det känns lite tråkigt att vara på "bottnen" igen - för bara två månader sen hade jag prima kondition!

Imorgon skall jag seriöst försöka läsa lite. Jag hatar mig själv lite för min dåliga självdisciplin... Men nu bär det av till sängen, god natt




Var enormt hungrig när jag kom hem och gjorde kycklingssallad. Hur gott som helst!

Kommentarer
Postat av: theresej

fin header :D

2011-02-07 @ 23:30:05
URL: http://nattstad.se/thereseej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0