God natt!

Jag tror inte att mina armar kommer att fungera över huvudtaget imorgon. Jag känner nu redan en smärta bara jag rör på dem... Jag skall strax krypa ner i sängen och läsa. Det skall bli så skönt att sova!

Jag har nu några dagar i rad kommit ihåg mina drömmar, men förra nattens var så konstig att jag inte vet hur jag skall förklara den. Jag befann mig i varje fall i närheten av mitt gamla högstadie och någon tappade 22 kronor (haha, det var faktiskt kronor). Jag och Oscar sprang fram och plockade upp dem (då var de plötsligt euron), men blev fast för det och jag fick som straff att gå på friidrottsträningar! P.g.a. träningarna missade jag båten som jag skulle gå på med en gammal kompis. Plötsligt fick jag veta att vi befann oss 18 timmar från Åbo och att jag inte hade någon skjuts hem för att min syster inte ville ha mig i deras bil... Sådant! Men nu...


... väntar Mumin på mig i sängen, god natt!

Kommentarer
Postat av: ameena - skånes största blogg

älskar barn täcke !

2011-02-10 @ 09:11:37
URL: http://ameeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0