Fredag

Goddag goddag, fredag igen då! Har kommit hem för någon timme sen och allting är super! Skulle egentligen ta gymkort idag, menmen... Får kanske gäster hit idag och då måste jag ju städa! Som jag sa tidigare i veckan så blir det kanske en tjejkväll! Jag är ännu inte helt säker på det, men köpte för säkerhets skull en flaska vin tidigare på dagen, höhö.

Jag hade sista provet idag och det for tillräckligt bra för att jag skall komma igenom, haha. Läsandet igår gick sådär, tror jag läste runt 50 sidor... av 210. Min taktik var (som alltid) att gå och sova på kvällen med avsikten att fortsätta läsa tidigt på morgonen. Gissa hur bra det fungerar? Nåja, behöver ju inte tänka på sådant mer. Bortsett från studentskrivningarna är min skola slut nu! 

Förutom vinflaskan kom jag också hem med mina Bubbleroom-kläder idag. Det var på tiden att de kom! Allting var riktigt bra, skall ta och visa senare!

`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0