Fredag

Det blev ingen träning idag... verkligen inte. Min näsa är inte längre täppt utan nu rinner den som ett vattenfall. Jag fick inte sömn igår och sov sedan väldigt dåligt. Vid sju på morgonen vaknade jag av en helt absurd dröm (det är väl drömmar alltid, men den här var helt sjuk).

Kort sagt handlade drömmen om att staten ville pröva ett nytt sätt att avrätta människor och jag och några kompisar fick vara försökskaniner eftersom det inte fanns några fångar som skulle avrättas inom en snar framtid. Vi skulle föras till en sjö någonstans i skärgården och sedan dränkas med åror, men även halshuggas. Roligt! Dock måste staten ha en orsak att avrätta oss, och som min orsak meddelades att jag stressar för mycket. Och så vidare. Det är roligt att försöka förklara en dröm, men det blir så långt och invecklat att ingen annan ändå förstår. Hursomhelst så var jag väldigt glad att allting bara var en dröm när jag vaknade...

Jag vet inte riktigt vad jag skall hitta på idag. Kanske försöka läsa lite, men det är ju trots allt fredag! Dock vill jag vara så frisk som möjligt imorgon, så det blir nog en hemmakväll. Får se om jag möjligtvis orkar dra mig till stan senare. Nu skall jag laga mat!


Jag och min Ferrari t-skjorta på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0