Deppad & desperat

Jag har verkligen varit en riktigt störande tråkmåns de senaste dagarna. Jag har inte fått till stånd att öva på mina studentskrivningar, men ändå har jag gått omkring och klagat och varit allmänt rastlös. Eget fel liksom? Idag också sov jag tre timmar så fort jag kom hem från skolan... Hörförståelsen i engelska var svårare än den i finska, men den var ju då svårare för alla. Är väl någorlunda nöjd, men vågar inte hoppas för mycket.

Imorgon är det dags för de två sista hörssorna, men även de svåraste - tyska och franska! Jag sitter ensam i vårt sovrum och försöker desperat göra övningar på nätet, men tror inte det hjälper något. Kanske jag borde ha tagit tag i detta lite tidigare... Typiskt mig. Tog denna paus bara för att äta makaronilåda, så jag skall nu fortsätta med mitt patetiska övande. Hoppas andra har åtminstone en roligare dag än vad jag har!


Detta sysselsätter jag mig med idag. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0