Loppis

Så är man hemma igen, det tog lite längre än vad jag tänkt mig att ordna allting på sin plats. Fick vissa saker sålda innan jag ens lagt fram allting. Hoppas det fortsätter så! Jag skall troligtvis gå och kolla läget på lördag förmiddag. Skall även ta med lite nya saker då. Blev nämligen ganska mycket utrymme på hyllorna... 

Jag skall snart gå i duschen och sedan bara laga allting färdigt för imorgon. Måste vakna ännu tidigare så att jag hinner till gymmet på eftermiddagen. Tur att jag åtminstone har maten redan färdig! Skulle verkligen inte orka börja kocka mer idag... Tur dessutom att det inte kommer Beck idag utan någon skit thriller. Annars skulle jag nog sitta fastklistrad framför tv:n och lägga mig först efter midnatt. Hursomhelst... Det känns som om min text blir väldigt osammanhängande igen, kanske bäst att jag slutar nu! Ha en bra fortsatt kväll!  


Tog några bilder så att jag kan jämföra sedan!

P.S. Vad fan? Det snöar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0