Sallad

Hejsan! Jag håller på att prissätta mina kläder, skor, väskor, bälten m.m. Om en timme kommer min pappa och hämta mig och vi skall föra allting på loppis. Jag kan ju inte cykla med en jättelik Ikea-kasse på ryggen...

Jag har även gjort en sallad som jag kan ta med mig till jobbet imorgon. Mina sallader är alltid likadana med ris/makaroni, höna, gurka, tomat, krutonger och salladssås, men det är så lätt att göra, billigt och gott! Jag lär få någon mat hemma hos min pappa (skall dit före eftersom jag har där en massa saker som också skall säljas), men jag var ju tvungen att smaka lite. Gott som vanligt! Nu skall jag fortsätta med mitt projekt. Lägenheten ser igen ut som efter ett bombnedslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0