Lasagne

God kväll! Jag har varit på vift hela dagen. Jag vaknade lite senare än vad jag tänkt mig (runt 11) och fick därför rusa till skolan för att hinna äta där. Anledningen till att jag över huvudtaget gick dit var för att kolla de sista preliminära resultaten av skrivningarna! Nu är jag både lättad och nöjd. Hälsoläran gick inte så värst bra, men den bryr jag mig inte heller så mycket om. Det viktiga är att tyskan och franskan gick bra!

Jag skall snart gå och sova för imorgon blir det att cykla till jobbet före klockan sex på morgonen. Efter jobbet skall jag även på "möte" angående glasskioskjobbet. Är riktigt glad nu! Gjorde precis lasagne som blev helt okej. Hade ju aldrig förr prövat laga det. Ganska sen middag, men tänkte ta det med till jobbet imorgon. Har inte så mycket mer att säga nu, skall bara packa mina saker (så att jag kan vakna så sent som möjligt imorgon) och sedan gå och sova. Imorgon tänkte jag visa lite shopping... Nu blir det bara bilder på min lasagne (och tillredningen av den!). God natt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0