Jobb, träning, jobb, träning, jobb

Mitt liv i ett nötskall alltså. Just nu. Jag hinner inte göra så mycket annat än jobba, träna och kanske lite äta, duscha och sova. Jag måste verkligen skynda mig för att hinna sova minst sex timmar varje natt! Vart tar tiden vägen? Inte för att jag klagar, 4 dagar and I'm off to Alanya!

Just nu har jag cirka en halvtimme tid att bara vara innan jag skall iväg och jag spenderar den halvtimmen väl genom att blogga och läsa om olyckan vid Dyatlovpasset. Det kan tydligen hända allt möjligt... Jag är även lite orolig, jag fryser massor och har ganska ont i halsen, men jag hoppas att det bara beror på allergin. Igår fick jag ett riktigt anfall, nös åtminstone tio gånger efter varann. Kanske jag borde släpa mig till apoteket så skulle mitt liv bli betydligt lättare, hehe... Nu blir det i varje fall bråttom igen, ha det bra!


Jag hade lite dåligt med bilder så det fick bli en jag för några år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0