Hemmakväll

Hejhejhej! Härligt väder här i Åbo idag igen, men tråkig som jag är sitter jag ensam hemma. Jag kom hem för en timme sedan, har varit på jobb och sedan sprungit runt överallt. Är dödstrött! Har lite lust att sätta mig någonstans ute och läsa någon bok, men jag bor mitt i stan och det är lite svårt att hitta något mysigt ställe här. Dessutom har jag inga bra böcker som jag vill läsa just nu... Kanske jag borde dra mig till biblioteket? I vilket fall som helst blir det nog en lugn hemmakväll för imorgon skall jag jobba. På söndag, före vårt flyg far, skall jag också jobba, men jag tror att jag skall ändå ut imorgon. Det är ju vappafton trots allt! Nej, jag tror att jag går och köper någon bra bok (böcker? Har alltid så svårt att välja!) nu, vi hörs!


En bild från förra veckoslutet. Bevis på att sommaren har kommit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0